Elérhetőségek

Homefit fitnesz terem

Cím: 9700 Szombathely,
Zanati út 4/A
Telefon: 36302772337
Mobil: +36302772337
E-mail: lilla509@gmail.com
További információk

Tulajdonos, vezető

Horváth Lilla

tel: +36 30 277 2337
email: lilla509@gmail.com

 

Bejelentkezés: Telefonos időpont egyeztetés alapján.

Nyitvatartás

Nyitvatartás

A Homefit terem csak a csoportos órák időpontjában tart nyitva!



Edzések, Órarend


 

Óráinkra nem kell bejelentkezni, viszont a Deep Iron edzésre maximum 20 főt  tudunk beengedni, érkezési sorrendben és ezen az edzésen a jegyen/bérleten felül 500,- Ft-ot kell fizetni! 

Gyerekekre vonatkozó szabályok: 

9 éves kor alatt a Homefit teremben gyerekek nem vehetnek részt az edzéseken!

9-14 éves korig kizárólag Zsírégető órákra jöhetnek be 900,- Ft-os belépővel felnőtt kíséretével 

14 év felett 900,- Ft-os belépővel felnőtt kíséretével bármelyik órán részt vehetnek.

 

 

 

Ha még nem regisztráltál hozzánk, az alábbi linkre kattintva megteheted:
Regisztráció

Óratípusok:

  • Fit Camp: Eszközökkel végzett funkcionális edzés, a legközkedveltebb óratípus nálunk! Fókuszban a zsírégetés, melyet erősítéssel és koordináció fejlesztéssel ötvözünk. A lényeg, hogy minden órán különböző edzésmódszerekkel és eszközökkel dolgozunk, hogy a lehető legváltozatosabban tudjuk fejleszteni izomzatunkat, mozgáskoordinációnkat és állóképességünket. Az órán használt módszerek: Tabata, HIIT, köredzés, közepes intenzitású kardio, funkcionális erősítés. Eszközök: kettlebell, felfüggesztéses eszközök, súlyzók, gumiszalagok, haskerék, ugráló kötél. KEZDŐKNEK IS AJÁNLJUK

 

  • Power Camp: Eszközökkel végzett edzés, nagy terheléssel és közepes-magas intenzitással, ahol az elsődleges szempont az erőfejlesztés és az állóképesség növelése. Leginkább a crosstraining órához hasonlít, főként annak módszereit beépítve. a teremben fellelhető legtöbb eszköz használatával! Azoknak ajánljuk, akik szeretik feszegetni saját határaikat és felkészültek egy igazán erőteljes  edzésre!

  • HIIT Zsírégető: A HIIT (High Intsensity Intervall Training) jelentése Magas Intenzitású Intervall Edzés. Zenés, vidám óra, ciklikus aerob mozgásokkal és némi erősítéssel tarkítva. A 2 fő edzésmódszerünk a HIIT és a Tabata, melyeknek utózsírégető hatásával  el tudjuk érni, hogy óra után is égesd a zsírt. Elsősorban olyan fogyni vágyóknak ajánljuk, akik már edzésben vannak, így nem lesz túlságosan megterhelő szervezetüknek a magas intenzitás. KEZDŐKNEK IS AJÁNLJUK

  • Aerobic : Az aerobic óratípuson belül a magasabb intenzitást ötvözi az alacsonyabb intenzitással, amit a "high impact" és a "low impact" lépések kombinálásával érünk el. Szuper zene, egyszerű lépések és élvezet az aerob edzés! KEZDŐKNEK IS AJÁNLJUK

  • Kardio box: Eszköz nélkül végzett magas intenzitású kardio óra, melynek központi eleme a box! J Már a bemelegítés során megérezheted, hogy ez nem az a comfort zónás edzés lesz! Ütések, ugrálás, aerobic elemek tarkítják ezt az órát, a végén pedig egy 10 perces hasizom erősítéssel zárjuk! 

 

  • Deep Iron: Zenére végzett csoportos súlyzós edzés, súlyzórúddal és tárcsákkal. Mindenki olyan súlyt választ, ami erejének megfelel! Nagyszerűen fejleszti az állóképességet és az erőt is, és hatékonyan tudjuk vele izomzatunkat  építeni.

 

  • FIT CLUB: Vidám, csapatépítő edzés, sok páros és csoportos gyakorlattal, szuper hangulattal és kihívás feladatokkal nyereménnyel minden óra végén! :) Együtt tartják az edzőid, a végén pedig negyed óra beszélgetés a táplálkozásról, arról, hogy hoygan tudunk segíteni Nektek, és mindig meghallgatjut egymás tapasztalatait. Aki a Herbalife táplálkozási programot használja velünk, neki ez az edzés INGYENES!

 

  • Cross Body: Teljes testet átmozgató erő- és állóképesség fejlesztő funkcionális edzés. A különböző mozgásformák mixelésével, igen hatékony edzéshatást tudunk elérni, ezen képességek fejlesztésében. Az edzések egyrésze saját súllyal végzett gyakorlatokból épül fel de emellett TRX-et, kettlebellt, kézi súlyzókat, gumikötelet, ugrálókötelet stb. is használunk. Legyen egyszerű köredzés vagy páros gyakorlat, a hatás garantált!

 

  • Gerinctorna: A gerinctorna ergonomikus erősítés és mobilizálás, mely a mindennapos terhelés során megviselt, elhanyagolt gerinc számára igazi felüdülés és nagyon hasznos a helytelen terheléséből adódó problémák megelőzésében, megszüntetésében. Elemei között szerepel a gerinc mozgáslehetőségeit kihasználó mobilizálás, a gerinc stabilitásában és mobilitásában résztvevő izmok erősítése és az úgy nevezett „rövidülésre hajlamos izmok” aktivizálása, nyújtása, a test rugalmasságának visszanyerése érdekében.



Vissza az előző oldalra!
Homefit fitnesz terem - Magyar